EKSA.aviation

EKSA.aviation
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان EKSA.aviation و آدرس eksa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 
ایرباس آ-۳۳۰ شرکت هواپیمایی بی‌ام‌آی بریتیش میدلند

ایرباس آ-۳۳۰ (Airbus A330) یک هواپیمای مسافربری ساخته شرکت ایرباساست. این هواپیما از نوع هواپیماهای پهن‌پیکر بزرگ است که توانایی جابجایی تعداد زیادی مسافر دارد. کاربرد آن بیشتر در سفرهای بین‌المللی و مسافت‌های طولانی است.

ساخت ایرباس آ-۳۳۰ از سال ۱۹۸۷ آغاز شد و نخستین بار در ۲ نوامبر ۱۹۹۲ به پرواز در آمد [۱]. طراحی و ساخت این هواپیما همزمان با ایرباس آ-۳۴۰ انجام شد و گمان می‌رود در آینده، هواپیمای ایرباس آ-۳۵۰ جای آن را بگیرد.ایرباس آ-330 در دو مدل 200 و 300 ارائه میشود.مدل 200 که کوتاهتر میباشد برای پرواز در بردهای کوتاه تا بلند طراحی شده است .این مدل قابلیت حمل 253 نفر در 2 کلاس را برای مسیرهای طولانی با کابین بسیار بی صدا و راحت فراهم کرده است .این مدل قابلیت صفحه نمایش برای هر صندلی و چک کردن ایمیل و تلفن همراه از طریق ماهواره را دارد.در مدل 300 که مدل کشیده تر میباشد قابلیت حمل 300 مسافر در 2کلاس برای برد 5450 ناتیکال مایل (10093 کیلومتر) را در یک کابین بسیار مرفه دارد.همچنین هردو مدل 200 و 300 برای خدمه کابین محل استراحت بسیار راحت را دارد.لازم به ذکر است خلبان های مدل آ330 چه 200 چه 300 قادر به پرواز با ایرباس آ-340 که 4 موتوره میباشد هستند. [۲].

ایرباس آ-۳۳۰ دارای دو موتور توربوفن در زیر دو بال است.مشخصات [ویرایش]

  • فاصله نوک دو بال: ۶۰٫۳ متر
  • طول: ۶۳٫۷ متر
  • ارتفاع: ۱۶٫۸ متر
  • ظرفیت مسافر: ۴۴۰ نفر
  • بیشینه سرعت: ۸۶/۰ ماخ (۹۱۲ کیلومتر بر ساعت)
  • محدوده پرواز: ۱۰۴۰۰ کیلومتر


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 25 فروردين 1391برچسب:, ] [ 5:42 بعد از ظهر ] [ EsmailKordSahlAbadi ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

آدمی اگر پيامبر هم باشد از زبان مردم آسوده نيست، زيرا : اگر بسيار كار كند، می‌گويند احمق است ! اگر كم كار كند، می‌گويند تنبل است! اگر بخشش كند، مي‌گويند افراط مي‌كند! اگر جمعگرا باشد، می‌گويند بخيل است! اگر ساكت و خاموش باشد می‌گويند لال است!!! اگر زبان‌آوری كند، می‌گويند ورّاج و پرگوست ..! اگر روزه برآرد و شب‌ها نماز بخواند می‌گويند رياكاراست!!! و اگر نكند میگويند كافراست و بی‌دين …..!!! لذا نبايد بر حمد و ثنای مردم اعتنا كرد و جز ازخداوند نبايد ازكسی ترسيد. پس آنچه باشید که دوست دارید. شاد باشید ؛ مهم نیست که این شادی چگونه قضاوت شود.
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 113
بازدید ماه : 255
بازدید کل : 112868
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1

.

دریافت کد جملات شریعتی